سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

من یک دلواپس نامحرمم!

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ


بسم رب الشهدا و الصدیقین...

من یک دلواپسم! یک دلواپس نامحرم!

من یک دلواپسم! یک دلواپس بی خبر از، پشت در های بسته!

من نمی دانم چه داده اند و گرفته اند! چون نمی دانم، دلواپسم!

مجازاتِ این دلواپسی هم، رفتن "به جهنم" است!

من دلواپسم!

دلواپسِ میراثِ شهریاری شهید!

دلواپسِ بهای یک عمر یتیمی علیرضا!

من دلواپسم!

دلواپسِ تکرار خاطرات تلخ 12 سال پیش! دلواپس نتیجه خنده های سعد آباد! دلواپس عقب نشینی!

دلواپس بازی با کلمات! تفاهم یا توافق! دسترسی یا بازرسی!

من دلواپسم!

دلواپس حریمِ این خاک! که وای بر من، اگر شکسته شود!

دلواپسِ اینها که باشی، حواست پرت نمی شود!

پای مرگ هم بیفتد، به تب راضی نمی شوی! مرگ خوش تر است تا دیدن ذلت وطنت!

من یک دلواپسم! با تمام دلواپسی ام، پای هم دلی که بیفتد، این منم که لبیک می گویم...

من لبیک می گویم به ندای "ولی"! الان پای همدلی افتاده است!

من هم دلی می کنم با این همه آزادسازی های نرخ یواشکی!

من هم دلی می کنم تا به تب راضی نشوم! من دلواپسِ پرت کردن حواس ملت به کارت سوختم!

من هم دلی می کنم با تلاشتان برای جبران حداقلی کسری بودجه! اما حواسم پرت نمی شود از نامحرم بودنم!

من هم دلی کردم! اما شما برای محرم شدن من، هم دلی نکردید! ندای "ولی" را لبیک نگفتید! فکت شیت را منتشر نکردید تا محرم شوم به داده ها و ستانده ها!

من یک دلواپسم! یک دلواپس نا محرم!

اما..

هم دل!

حسبناالله...

 

 

 

نظرات (۶)

سلام.
دعای مجیر ،دعائیست رفیع الشأن مروىّ از حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله جبرئیل براى آن حضرت آورد در وقتى که در مقام ابراهیم علیه السلام مشغول به نماز بود و کفعمى در بلد الامین و مصباح این دعا را ذکر کرده و در حاشیه آن اشاره به فضیلت آن نموده از جمله فرموده هر که این دعا را در ایّام البیض ماه رمضان بخواند گناهانش آمرزیده شود اگر چه به عدد دانه هاى باران و برگ درختان و ریگ بیابان باشد و براى شفاء مریض و قضاء دین و غنا و توانگرى و رفع غم.

تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) حذف حداقل یک گناه و خودسازی+جامعه سازی و صلوات !
سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات .
خیلی التماس دعای فراوان ...

یازهــرا (س).
دلواپس دلتنگی های ناتمام دختری که بابایی بود!
  • سجاد عبدی
  • یا اله العاصی...
    نماز و روزه تان قبول  ...
    التماس دعا
    سلام همسنگر دلواپسم


    به روزیم با ؛
    جنس مقاومت را فقط اهلش میدانند ...امام ما اینگونه بود ساده زیست !

    تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) حذف حداقل یک گناه و خودسازی+جامعه سازی و صلوات !
    سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات .
    التماس دعای اختصاصی...

    یازهــرا(س)


    در همین قضایای هسته‌ای، متاسفانه شیوه‌ای از سوی دولت محترم، إعمال و اجرا می‌شود که نه تنها همدلی را تقویت نمی‌کند بلکه به آن، صدمه‌ی جدی می‌زند. الان دو ماه از دستور صریح رهبر انقلاب، درباره‌ی لزوم اطلاع‌رسانیِ دقیق به مردم، می‌گذرد اما دولت، هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است! مقام معظم رهبری در روز بیست فروردین فرمودند: «مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است.»
    جاده‌ی «همدلی و همزبانی» جاده‌ای دوطرفه است و این‌طور نیست که فقط مردم باید -چشم و گوش بسته- از دولت، حمایت کنند. بقول آیت‌الله یزدی «معنای شعار سال، این نیست که در جامعه فقط مردم به حرف دولت گوش کنند و دولت را در همه‌حال حمایت کنند، پس کار دولت این وسط چه خواهد بود؟»
  • ذره ی ناچیز
  • من یک دلواپسم
    یک دلواپس نامحرم
    اما اجازه نمی دهم...

    التماس دعا
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی