سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

نفس کم آوردم...

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ق.ظ

نمی دونم از کجا باید شروع کنم؟!!!

انگار راه نفسم بسته شده...نیاز شدید دارم به اکسیژن...

قصد نداشتم بعد از 10 روز که می خوام پست جدید بذارم، اینجوری بنویسم...فکر کنم اول باید یک لیوان آب بخورم و چند تا صلوات بفرستم تا یه کم از حرارتم کم بشه...این نسخه رو از دیروز چندبار استفاده کردم ولی انگار قرار نیست آرومم کنه...شاید اگه الان اینها رو بنویسم کمی تسکین پیدا کنم...

البته فکر کنم زیادی این چند وقت سرم شلوغ بوده و خیلی چیزها رو ندیدم یا بهشون دقت نکردم یا نخواستم چیزی در موردشون بگم...

اصلا بی خیال...وقتی هیچکس گوشش بدهکار نیست گفتنش چه فایده داره....

فقط قسم به مقدساتتون...کاری نکنیم که به تعبیر قرآن و سخنان دیروز آقا برگردیم به دوزخی که قبلا درش بودیم...


  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۵)

برای نقد و نظر دعوتید...
  • قطعه اصحاب شهدا
  • سلام.
    پیدا کردن هر چیز در این دوران بستگی به خود و خدایش دارد؟
    ما باید به بیانگرانی و خود باوری برسیم.
    بر خود بیندیش که چه بودی...
    بیکباره چه شدی...
    من صدا را می شنوم...
    اوست که مرا می خواند...
    بله بهشت حقیقتی است باورکردنی...
    من من کم کم به آن ایمان حقیقی پی می برم
    شاید مرا در بند گیرد شاید هم رهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای.
    پس سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام... زندگـــــــــــــــــــــــــی؟
    *****************
    سلام.
    به ما هم سر بزن
    به روزم
  • قطعه اصحاب شهدا
  • قربون آقا برم که همش دلش رو خون میکنیم
    از بابا برگم کوچیکتره اما انگار 20سال زودتر از بابابزرگم پیر شده
    ___________________________________________
    با خاطرات دیار عاشقی منتظر تم
  • صابریان بروجنی
  • سلام

    بعد از این همه باری که به وبلاگتون سر زدم این اولین باری که توضیحات وبلاگتون را میبینم و میخونم، نمیدونم شاید خوب دقت نکرده بودم شایدم جدیداَ نوشتید در هر صورت انشاالله در هدفی که دارید موفق و پیروز و به قول یکی از بچه ها دردمند باشید!


    سلام...
    ممنون از حضورتون...
    جدیدا نوشتم شما اشتباه نکردید...ممنون از لطفتون...بنده هم تبریک می گم سمت جدیدتون رو و انشاالله که شما هم موفق و دردمند و سربلند باشید...
    باسلام...
    من فکر کنم آنچه آقا مدتها ست روش تاکید داره یکی بحث ثروت اندوزی و یکی هم بحث اخلاقیات هستش....که در این باره کار به جایی رسید که خودشان فرمودند ....حداقل ظواهر رو رعایت کنید(البته ظاهرا خطاب به هنرمندان بود)....
    اسلام با سرمایداری سنخیت ندارد...شهید مظلوم بهشتی
    یک موی شما گود نشینان رو با این کاخ نشینان برابر نمی دانم البته اگر آنها لیاقت مقایسه با شما را داشته باشند.... امام خمینی ره
    واقعا ثروت انسان رو خیلی نرم وسریع انسان رو از پا در می آورد و به رفا طلب بی درد تبدیل میکند...(که در هر دو مورد من از خودم بسیار بسیار می ترسم...)
    دردمند و سربلند باشید ....
    یاعلی زهرا س


    سلام
    ممنون از حضورتون...
    عالیجنابان و زراندوزان نفس ما را دارند تنگ می کنند...روخ مخ ما دارند راه می روند!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی