سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

اگر حماسه ساز نیستی؛ لااقل حماسه کش نباش!

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ق.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین...

من به تو رأی می دهم چون می خواهم حماسه ساز باشم نه حماسه کش...

من به تو رأی می دهم چون حماسه چیزی است در قامت تمام عاشوراها به قدمت تاریخ....چون حماسه چیزی است که همه در انتظار آنیم...حماسه موعود...

من به تو رأی می دهم چون حماسه کش نیستی...

من به تو رأی می دهم چون می خواهی حماسه ساز باشی برای سید علی...

من به تو رأی می دهم چون مظلومیت سید علی، جگرم را آتش می زند...

من به تو رأی می دهم چون نمی خواهم ایران به دست نااهلان بیفتد...

من به تو رأی می دهم چون مردمت را آگاه و بصیر می دانی...

من به تو رأی می دهم چون "خود اصلح پندار" نیستی...

من به تو رأی می دهم چون نمی خواهم از پای صندلی " آقا " جمب بخوری...

من به تو رأی می دهم چون به تکلیف نرسیدی...چون به تو وحی نشد که منجی ملک ایرانی...

من به تو رأی می دهم چون ایران را نه ویرانه می خوانی و نه بر لبه پرتگاه می بینی اش...

من به تو رأی می دهم چون مرعوب بیگانه نیستی...چون رابطه با آمریکا و لغو تحریم را دست آویزی برای رأی آوری ات نمی کنی...

من به تو رأی می دهم چون ایران را سربلند و با عزت می خواهم ...

من به تو رأی می دهم چون "دیپلمات" نمی خواهم... "انقلابی" می خواهم...

من به تو رأی می دهم ...به پاس خون تمام شهدا ...از ازل تا به امروز...

 

پ.ن:

لطفا هیچ برداشت شخصی و سیاسی از این جملات نشه...اینها صرفا دغدغه هایی هستند که خیلی ها نسبت بهشون بی توجه اند...

ایران بیشتر از یاران زر و زور و تزویر نیاز به یاران مقاوم، مدیر و مدبر دارد...کسی که در محاسبه اشتباه نکند...کسی که بداند عرصه کار اجرایی یعنی چه؟! کسی که پیشرفت، عزت، صلابت و مقاومت را برایمان به ارمغان بیاورد...

خداوندا دعای حضرت ماه را تو خود اجابت کن...به حرمت خون شهدا دل های همه ما را به سمت آنچه که بهتر است هدایت کن...آمین...

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۱۰)

امام حسین علیه السلام
عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند . / بحارالانوار جلد 93 صفحه 294

انسان به واسطه ضربان قلبش زنده نیست،حیات او به غذا وابسته نیست،او به لطف خدا زنده است
نامزد انتخابات اولا: باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسی و این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛

ثانیا: دارای روحیه مقاوم باشد؛

ثالثا: انسان با تدبیری باشد، باحکمت باشد؛

رابعا: باید تهذیب اخلاقی داشته باشد؛ نپرداختن به حواشی. اینها چیزهای لازمی است.


وبلاگی برای حامیان دکتر جلیلی تشکیل دادیم خوشحال میشویم مطالعه کنید ونظراتتون رو بیان کنید
سلام علیکم
ممنون از اینکه به بنده سرزدید .
التماس دعا
موفق و موید باشید .
سلام خدا قوت همسنگــــــر!!!
با پست مطلب جدید تحت عنوان انتخابات نسخه 2
بروزم
در پناه خدای بزرگ باشید
یا الله
سلام- من هم به تو رای می دهم چرا که اکنون زمان ان رسیده است که تو نیز هزینه شوی...
مصداق ثم استقاموا سکوت نیست، هزینه شدن است
نَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ
یاعلی

سلام...
اری من به تو رای می دهم...
التماس دعا
یاعلی مددی
با سلام ممنون از اینکه بهم سر زدی بازم بهم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی لینک کنیم
با سلام وب ناسی داری ممنون میشم به وب منم سر بزین و نظر بدید ممنون بای
یــــــا زهــــرا .... ســــگ رقــــیــــــه ام
  • تریبون مدیسه
  • ابتدا یادی می کنم از شهید تورجی که هم اکنون در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شده اند.
    و دو اینکه در هر حال کشور بدون رئیس جمهور نمی مونه.مهم اینه که چه کسی روی صندلی ریاست جمهوری می نشینه
    التماس دعا
  • ح.قنبری نیاکی
  • سلام
    به وبم سری بزن اکر پسندید لینک بشیم وبم رازبیداری است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی