سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

وَاصبِر وَ ما صَبرُکَ إِلّا بِالله...

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

با چه سرعتی داره می گذره این ماه خدا...

انگار همین دیروز بود که : " فَاخلَع نَعلَیکَ إِنَّکَ بِالوادِ المُقَدَّسِ طُوْی "

منِ بی لیاقت هنوز دست هام خالیه...می ترسم رمضان هم مثل رجب و شعبان بره و من بمونم همینطوری...آس و پاس...

نکنه انقدر سیاهی هام زیاد شده که رمضان هم با این عظمت نتونه آدمم کنه...

سُبحانَک یا الله...تَعالَیتَ یا رَحمن...أَجِرنا مِنَ النّارِ یا مُجیر...

ای خدا! باورم نمیشه که منم مصداق " وَاصطَنَعتُکَ لِنَفسی " باشم...

ای کاش یه سر سوزن ایمان داشتم...مثل این بنده های خوبی که می بینمشون...

خودم باید بزنم پس کله ی خودم که: آخه به چی خودت می نازی بشر؟ به گناه های ریز و درشتت؟ یا به لیاقتت که سر به فلک زده؟ تویی که حتی نتونستی خودت رو به بنده های خدا ثابت کنی!

وه که چقدر دلم گرفته از دست خودم!

اگه رمضان بگذره و من همینطوری بمونم که به درد لای جرز دیوار هم نمی خورم...

باید آدم بشم...

اللّهمَّ غَیِّر سوءَ حالِنا بِحُسنِ حالِک...

خدایا غیر از تو از کی بخوام؟ در خونه ی کی رو بزنم؟ خودت به فریادم برس که : " أنتَ القَویُّ و أنا الضَعیف.. أَنتَ السَیِّدُ و أنا العَبد...أنتَ الحَلیمُ و أنا العَجول..."

خدایا خوب می دونم جواب خودم رو : " وَاصبِر وَ ما صَبرُکَ إِلّا بِالله..."

ای کاش انقدری ایمان داشته باشم که شکیبایی کنم فقط برای خدا...

 

حَسبِنا الله و نِعمَ الوَکیل...

حَسبِنا الله و نِعمَ الوَکیل...

حَسبِنا الله و نِعمَ الوَکیل...

 

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۳)

  • خیلی دور...خیلی نزدیک...
  • سلام.
    خدارو شکر که شما به این آفت دچار نیستید....
    برای ما هم دعا کنید ...
    اصلا تاب درک نکردن های دیگران را ندارم، فهمیدن همه بایم مهم است...
    این هم آفتی است...
    پاسخ:
    پاسخ: سلام...
    محتاجیم به دعا...آن هم از نوع کثیر و قوی دعا!
    گاهی درک نکردن دیگران ما را محروم می کند از...
    اما...یَد الله فوق ایدیهم!
    و باز هم...حسبنا الله...
    و چقدر زود دیر میشود...هعی
    خیلی التماس دعا
  • خیلی دور...خیلی نزدیک...
  • حسبناالله و نعم الوکیل


    خوب باش وخوبی کن ولی لازم نیست خودتوتو ثابت کنی....
    برای خودت و خدا خوب باش و به خلق خدا به خاطر خدا خدمت کن.
    همه ی مشکلات منم از وقتی شروع شد که خواستم خودمو به بقیه ثابت کنم...
    پاسخ:
    پاسخ: سلام...
    ممنون از حضورتون...
    هیچ وقت دردم این نبود که خودم رو به بنده های خدا ثابت کنم...هنوز هم دردم این نیست!
    البته هیچ کار خدا هم بی حکمت نیست...
    حسبناالله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی