سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

درگوشی با خدا!

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ق.ظ

 ای خدا!

خدا جون! بدجوری ما رو گذاشتی تو آمپاس!

باشه، حرفی نیست...

فکر کنم کلاً حال می کنی با من! مگه نه؟!

کاش حداقل جزو خوبان مقرّب بودم! دلم نمی سوخت! اون وقت خوش بودم: " هر که در این بزم مقرّب تر است جام بلا بیشترش می دهند!"

هی روزگار...

کاش رو کاشتن سبز نشد!

ای خدا! تو که همیشه هوای بنده هات رو  داری...نکنه با من قهر کردی؟

خوش الحانم نیستم که بخوای صدات بزنم! از اون بنده های انکر الاصواتم که سریع می گی کارش رو راه بندازین تا بره و دیگه نشنونم صداشو!

ای خدا!

ما رو از آمپاس در بیار!

همه جوره نوکرتم!

 

بعد التحریر:

خودمونیم! چقدر پررو تشریف دارم! بی خیال واسه خودم می چرخم! همین طوری خوشحــــــــــــــــــال!

آخرش هم زبونم واسه خدا درازه!

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۵)

  • محمد حسنرجبی پور
  • قشنگ بود
  • محمد حسنرجبی پور
  • قشنگ بود
  • محمد حسنرجبی پور
  • قشنگ بود
    خوشا به احوالتون...
    ما را از دعا فراموش نکنید
    اصولا اغلب ما وقتی میریم تو آمپاس با چهل متر زبون یادمون میاد وقتشه که بریم سراغ خـــــــــــــــــــــــدا!
    ایشالله خدا یه حالی بهمون بده که تو اوج خوشی ها بریم سراغش و شمارم از آمپاس درآره!
    پاسخ:
    پاسخ:
    بگو صد و بیست مـــــــــــــــــــــــتر...
    انشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی