سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

من شکایت دارم...

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

هو العادل...

من شاکی ام...

دندون روی جگر گذاشتم...صبر کردم...اما دیگه بسه!

عزّتِ خونم اومده پایین! شدید هم اومده پایین!

مسئولیتش رو کی قبول می کنه؟

استغفرلله...

انقدر عصبانی ام که نمی تونم بنویسم!

اگه الان بنویسم قطعا مایه ی خُسرانه...

فقط می تونم بگم من شکایت دارم!

انقدر دلیل دارم که بتونم شکایت داشته باشم...

من شکایت دارم...

فقط یک چیزه که آرامش میده...

اون هم وعده ی خدای قوی و عزیز است ...

قوت قلبم به همینه که قراره ظرفیت بالا بره....

اما، عقل حکم می کنه که بعضی ها کمی حواسشان جمع عزّتِ ما هم باشد...

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۸)

درود بر تو هموطن
به کارت ادامه بده عالیه در مورد شهدای ئهسته ای هم بیشتر صحبت کن
این روزها «عزت» کالای کمیابی شده! هرچی جمع کردیم یه عده دارن خراب می کنن! دیروز بود که اوباما با تکبری عجیب، میگفت ما کاری کردیم که ایران برخلاف ایدئولوژی و لفاظی‌هایش عمل کند و به خواسته های ما تن بده. خدایا! ما عمری گفتیم «هیهات من الذلة.» ... تو نپسند که ذلیل بشیم... باعث و بانی این ذلت رو خیلی زود، ذلیل کن.
پاسخ:
پاسخ: آمین...
  • یار دلدار
  • دولت متوهم مثلا راستگویان از همون روز اول توهین به شعور مردم کارش رو شروع کرد ؛
    دولت قبلی هرچه هم که بد بود ولی نمیگفت راننده تاکسی و لبو فروش چه میفهمه انرژی هسته ای چی هست .
    شکایتمان رو پیش خانم فاطمه زهرا میبریم اولین مدافع شهید ولایت بانویی که یاد داد " با ولایت رهسپاریم تا شهادت "
    پاسخ:
    پاسخ:
    حسبنا الله و نعم الوکیل...
    ان شاء الله همینطوره...منتها دیگه نه فقط تو ایران..
    فقط میتونم بگم خیلی حرص نخورید.. تاریخ مسیر خودشو طی میکنه...
    البته از قدیم گفتن رطب خورده منع رطب چون کند؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    حرص که نمی خورم! یعنی آستانه ی حرص خوردنم بالا رفته!!!
    اما یه چیزو خوب می فهمم و اینکه ایمان دارم به حرف سید که این برهه ظرفیت فکری ملت را افزایش می دهد....
    شاید دوران جدید استکبارستیزی در راه است...




  • فرزند خاک
  • سلام...
    من فقط میدونم الان سید داره جور همه را میکشد..جور مارا..
    ما همه خفه شده ایم....سید داره جواب چرت گویی های آنها را فقط میدهد
    من هنوز برنگشته ام
    التماس دعا
    یاعلی مددی
  • محمد صابر نی ساز
  • اووووووووووووووووه
    بابا عزت:دی

    خواهر عزیزم
    اینقدر نگران نباشید:)

    از حسن اصلا دفاع نمی کنم
    اما حواستون باشه همیشه عزت به غرور ملی نیست

    مردی که شب میره خونه و سفرش خالیه و نمیدونه جواب زن و بچه ی کوچیکش رو چی بده....
    به خدا تصورش هم برام از مرگ راحت تره...

    بهرحال مدل احمدی نژادی جواب نداد، با همه ی خوبیها و بدیهاش
    بذارید مدتی هم مدل روحانوی! رو تجربه کنیم...
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا اصلا نگران مدل روحانوی! نیستم...
    جابجایی و دست به دست شدن قدرت در این نظام خیلی هم زیباست و تجربه های مفیدی به ما میدهد...
    انقدری به خدا اطمینان دارم که نگران نباشم و البته به رهبر و اماممان...
    با تمام وجود ایمان دارم به اینکه این دوران ظرفیت افزاست!
    اگر خرده ای میگیریم به این حواشی ست و برخی بی تدبیری ها!
    حمایت از دولتی که 4سال از عمر نظام است وظیفه است اما معنایش صمٌ بکم بودن نیست!
    در برابر تهدید همیشه لبخند جایز نیست!کمی به غرور آدم برمیخورد! هرچه نجابت (نجابت را بر اساس همان حمایت گفتم!)هم به خرج می دهیم مثل سگ هار دنبالمان می دوند تا بدرند ما را!
    خاکِ وطن هم قابل مذاکره نیست!
    قدرت دفاعی را زیر سوال بردن قطعا خیانت نباشد بلاهت هست!
    بگذریم از بی تدبیری های دیگر که حوصله باشد هم، بیش از این جایز نیست!
    هر چه ما امیدواری به خرج میدهیم خود مسبب ناامیدی می شوند!
    سلام....
    شکایت خوبه...خدا از شکایت خوشش میاد...
    میگن زندگی رو سختی هاش شیرین میکنن...فکر کنم متوجه شدم می خواین بخاطر چی شکایت کنین...واقعا سخته...
    پاسخ:
    پاسخ: سلام...
    ..............

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی