سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

من یک افراطی امام ندیده ام!

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ

بسم رب الشهدا والصدیقین...

سپاس خدایی را  که عزیز است و رحیم...حکیم است و علیم...همان خدای مَلِیکٍ مُّقْتَدِرٍ...همان خدای مدبر الامور که مقالید آسمان در دست اوست...

سپاس..سپاس که ما را مسلمان آفرید و نعمت حیات بخشید در عصر جمهوری اسلامی، زیر سایه‌ی ولایت...به حبّ امامت...

من امام ندیده ام!

من۱۵ خرداد ۴۲ ندیده ام!

اما شنیده ام که :" سربازان من اکنون در گهواره ها خفته اند..."

من ۲۲بهمن ۵۷ ندیده ام!

اما شنیده ام که :" انقلاب ما انفجار نور بود..."

من ۱۳آبان۵۸ ندیده ام!

اما شنیده ام که :" انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود.."

من ۵ اردیبهشت ۵۹ ندیده ام!

اما شنیده ام که :" این شن ها لشکر خدا بود..."

من ۳ خرداد ۶۱ ندیده ام!

اما شنیده ام که : "خرمشهر را خدا آزاد کرد...."

من ۱۴ خرداد ۶۸ ندیده ام!

من چشم که باز کرده ام، امام را ندیده ام...

شنیده ام صدای لرزان "حیاتی" را که انّالله و انّا الیه راجعون...اما ندیده ام امام را...

من جنگ ندیده ام...صدای آژیر خطر نشنیده ام، به پناهگاه نرفته ام...

من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

من اولین بار نام امام را "امام" نگذاشته ام...

من چشم که باز کرده ام به جای جماران و روح خدا، حسینیه ای دیده ام با نام خمینی...به جای روح خدا، سید علی را دیده ام...

حضرت ماه را... او که یک "آه" بیشتر از خمینی دارد...

من بزرگتر شده ام و او موی سپید کرده...

سن و سال من از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است اما افتخارم این است که سن و سالم برابری می کند با سالهای ولایت جانشین خلف پیر جماران...

من امام را دیده ام در تمام این سالها...امام را در حسینیه امام خمینی دیده ام...

من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

اما "یک شبه انقلابی" نشده ام...من در ۲۲ بهمن ها قد کشیده ام!

من جنگ تحمیلی ندیده ام و تا دلتان بخواهد جنگ تحلیلی دیده ام...

من چمران و همت و باکری و خرازی ندیده ام...اما هنوز هم روز ترور صیاد را یادم هست...

من تا دلتان بخواهد تزویر دیده ام و فتنه...

تا دلتان بخواهد تهدید دیده ام و تحریم...

من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

اما...

من انقلابی ام...

من در ۲۲ بهمن ها قد کشیده ام...

من ۲۳ تیر ۷۸ دیده ام...

من ۹ دی ۸۸ دیده ام...

من مشارکت ۴۰ میلیونی ۸۸ را دیده ام و دهن کجی به قانون را...

من با حساب همان ها که سابقه مبارزاتی شان از سن و سال من بیشتر است رأی به بی قانونی داده ام...

من فقط یک بی سوادم که هر سال ۲۲ بهمن قرار نانوشته ای دارم با روح خدا و خلف صالحش...

من انقلابی ام...من با " خدا " و " ناخدای با خدای کشتی انقلاب" بسته ام نه با " کدخدا"...

من چشمان معصوم علیرضا را به یک مشت  دلار نمی فروشم...

من افراطی ام!

یک افراطی امام ندیده!

من خاطره از امام ندارم...

من خیلی بیشتر از تعداد سال های عمرم تهدید شنیده ام که گزینه ها روی میز است...

اما شنیده ام از همان امامی که ندیده ام!

"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

من ایمان دارم که کلیدهای آسمان ها و زمین ازآن خداست...

همان خدای مَلِیکٍ مُّقْتَدِرٍ...

 

 

 

 بعدالتحریر:

"من یک افراطی امام ندیده ام"  بی خبر مهمان  فارس  شد...

 

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۴۱)

سلام علیکم

احسنت .عالی بود ...خدا قوت

دل شکسته ی من از تو عشق می گیرد

کبوترم که امیدم به آب و دانه ی توست

ح س ی ن


در پناه حضرت زهراسلام الله علیها
سلام

نوروز مبارک . . .
سلام.
سال نو پیشاپیش مبارک. (:
سال خوبی داشته باشید، زیر سایه امام زمان(عج) و حضرت آقا(دامة برکاته)....
إنشاءالله سالتان پر برکت و فاطمه پسند...

+راستی، حلالمان کنید.
التماس دعای فراوان،
یا حق.
  • فدایی امام خامنه‌ای
  • این عیدبه نورفاطمیه زیباست
    
روزی تمام سال ما یازهراست
بابردن نام
    " فاطمه فهیدم
سالی که نکوست ازبهارش پیداست"
    گر با نظراتمان دلی را آزرده خاطر کردیم حالمان کنین .
    در لحظه ی سال نو ما را ز دعای خویش محروم نکنین .
    عید یعنی :
    ع ، عزیزم
    ی ، یادت نره
    د ، دوستت دارم
    ســــالـــ نــــو بــــه مـــیمنتـــ و خـــوشیــــ
    یازهرا (س).
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • چهار دعای برتر لحظه تحویل سال:

    اول دعا برای ظهور آن بی مثال
    دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال
    سوم رسیدن ما به قله های کمال
    چهارم تمام جیب ها پر ز پول اما حلال
    سال نو بر شما همسنگر ولایی مبارک

    در ایام سوگ بانو فاطمه(سلام الله علیها) التماس دعا...
    یا علـــــــــــــی
    سلام
    خسته نباشید همسنگر
    بروزم
  • فدایی امام خامنه‌ای
  • نه مثل ساره ای و مریم ، نه مثل آسیه و حوا
    فقط شبیه خودت هستی ، فقط شبیه خودت زهرا
    اگر شبیه کسی باشی شبیه نیمه شب قدری
    شبیه آیه تطهیری شبیه سوره اعطینا
    شناسنامه تو صبح است پدر تبسم و مادر نور
    سلام ما به تو ای باران، درود ما به تو ای دریا
    کبود شعله ور آبی سپیده طلعت مهتابی
    به خون نشستن تو امروز به گل نشستن تو فردا
    بگیرآب و وضویی کن به چشمه سار فدک امشب
    نماز عشق بخوان فردا به سمت قبله ی عاشورا
    " شاعر: استادعلیرضا قزوه"

    ایام سوگواری خانم فاطمه ی زهرا( س) تسلیت.
    تعجیل در فرج یوسف زهرا( عج) + سلامتی و طول عمرامام خامنه‌ای نماز + دعا+ صدقه + صلوات.
    التماس دعا.
    یا زهرا(س).
  • یا اباصالح ادرکنی
  • بیـــــــرق لطفـــتان
    سایه ی سرمان ست
    کم لطفی است
    اگر
    ازته دل دعایی برای ظهور
    یوســــفت نکنیم . . .

    *********************
    سلام بزرگوار؛
    سفره ی پربرکت صلواتمون پهنه، شما هم دعوت هستید .تشریف بیارید...( هدیه محضر مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق مولاتنا حضرت فاطمه سلام الله علیها
    التماس دعای فرج- یاعلی
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • سلام
    خدا قوت....

    روزت مبارک
    ان شالله با بانو زینب کبری محشور بشی خانوم

    با عنوان "کاپیتولاسیون به شیوه ای جدید" به روزم...
    یا علــــــــــــی
    علیک سلام.
    این روزها خنده های تلخ شده کارمان...
  • فدایی امام خامنه‌ای
  • سلام.
    این چه حرفیه خواهری...
    خیلی ممنون.
    تعجیل در فرج یوسف زهرا(عج)+ سلامتی وطول عمر امام خامنه‌ای نماز+ دعا+ صدقه+ صلوات.
    خیلی محتاجیم به دعا.
    یا زهرا(س)
    سلام.
    به روزیم ومنتظر دیدگاه شما...
    یازهرا(س).
    با سلام و عصر بخیر به روزم با مطلب عیوب پنهان
    قابل توجه "عباس"
    این چرندیاتی که حفظ فرمودید جهت هم زبانی با افرادی که امروز ما را بی ترمز و تندرو وبیسواد می خوانند را درو بریزید...خیر خواه شما هستم...شما با سی چهل سال تاخیر دارید زندگی میکنید...بهتر است زمان شناس باشید....شما نانی که میخورید را مدیون امثالی مثل این افراطیون هستید که جان خودشان را فدای این مرزوبوم کردن...دین نداری لااقل آزاد مرد باش...
    خسته شدم بابا چقد ()تو آخه یکم بصیرتم بد نیست...
    ی لیوان آب قند بخور...بعدشم توبه کن...همین
    پاسخ:
    پاسخ:
    . . . (-:
  • دبیر خانه جشنواره ملی وصال یار
  • با سلام
    نخستین جشنواره ملی وصال یار با محوریت شهدای گمنام برگزار میگرد.
    علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جشنواره ،آثار خود را از قبیل ؛ وبلاگ نویسی ،مقاله نویسی ،طرح های گرافیکی ،کلیپ و نماهنگ ،عکاسی،به آدرس دبیر خانه جشنواره ملی وصال یار به صفحه اینترنتی www.vesaal.ir ارسال نمایند .
    لازم به ذکر است به برگزیدگان این جشنواره 5 کمک هزینه سفر به کربلای معلی ، 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 5 کمک هزینه سفر به قم مقدسه اهدا خواهد شد ،ضمنا به سایر برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا میگردد.
    دبیر خانه جشنواره ملی وصال یار
    "عطرهای خوب"

    جای خالیشان هم بوی خوب می دهد….

    درست مثل جای خالی تـــو…!

    سلام آپـــــــــــــــــــــــــــــم
  • نگران آق عباس!
  • سلام
    یه نظرم آق عباس لیوان آبه رو زده
    خداخیرتون بده یه بنده خدایی را نجات دادید
    شما در دنیای مجازی هم پرستاری میکنید نه؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    شاید!
    سلام
    دعوتید به امضای یک نامه!
    یاعلی
    خیلی زیبا بود آفرین
    جان کلام در سخن زیبای امامم حضرت سید علی خلاصه می شود که من انقلابی ام
    ومن به تبعیت از ایشان می گویم من انقلابی ام
    من همان سرباز کوچک روح الله ام که در مهد وطن سر بلندم ایران رشد کرده و اکنون حاضرم جان فدای نظام و انقلاب و امام و وطنم کنم
    من به کلام حضرت روح الله و حضرت سید علی ایمان دارم که فرمودند (آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . و گزینه های روی میز شان را نشان بدهند تا ببینیم مثلا چه غلطی می خواهند بکنند )
    پاسخ:
    پاسخ: ممنون از حضور و لطفتون...
    من هم انقلابی ام...
    عالی بود
    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون همسنگر...
    چرا تمام شاهدین طوفان طبس سربه نیست شدند ؟
    حضرت ماه؟ سراغ دارید کسی از صحابیون چنین القابی برای حضرت محمد ( صل الله علیه و آله ) و امام علی استفاده کرده باشد ؟ آیا بجز همان عنوان علی ابن ابیطالب یا رسول الله یا محمد امین چیزی مرسوم بوده است ؟ آنوقت همین می شود که کسی از فراز زمین با مردمش سخن می گوید و کسی پای منبر می نشیند تا پیرمرد با شلاق بر پشتش بکوبد و قصاص کند . یا با یهودی بر محضر قضاوت می نشیند و حکم قاضی را می پذیرد . راستی گفتم قاضی . قضاوت ... شما که در متن تان خیلی چیزها را ندیده اید تا کنون قضاوت دیده اید ؟ عدالت دیده اید ؟ یا همان نگاه از بالا به پایین و (( من همه چیز را بهتر از این مردم جلبک سبز می فهمم )) و (( این که من فهمیده ام بهترین فهم ممکن است )) در شما ریشه دارد ؟
    و خدا را شکر که فرمود والعاقبه للمتقین و نفرمود والعاقبه للمتوهمین ...راستی ... حضرت علی هم افراطیون را دوست نداشت. نه افراطیون مذهبی را و نه افراطیون خوارج را . شما به کدام افراطتان می بالید ؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    ی لیوان آب خنک بخورید و سه تا صلوات هم بفرستید...بعد ی بار دیگه مطلب رو بخونید...
    اون وقت "ان الله مع الصابرین"...
    سلام، عالی بود.
    من بعضی از این چیزا که شماهم دیدید، ندیدم... اما همه ی چیزایی که شما هستید، هستم!
    .
    .
    یه مطلب مشابه( با افتخار...) قبلا تو وبم گذاشتم، خوش حال میشم سر بزنید.
    درضمن با اجازه لینکتون کردم.
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    ممنون...
    خدا حفظتون کنه بسیجی نسل چهارمی!
    صاحب اجازه...باعث افتخاره...
    افراطی آن است که خود ببوید

    نه آنکه " شیخ حقوقدان " بگوید !

    " پی نوشت " :

    خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخ
    پاسخ:
    پاسخ:
    ما همین که پیام 24خرداد رو نگرفتیم در زمره افراطیون اعلام موجودیت کردیم!!!
  • مرتضی فیاضی
  • سلام...
    یقینا "ما" بیشماریم. "ما" ایم که "امید" حضرت روح الله بودیم و امروز چشم "حضرت ماه" به دل ها و دستان "ما"ست.
    لینک شدید همسنگر
    به "دل آباد" ما سری بزنید.
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    با افتخار لینک شدید همسنگر...
    به دست غیب دیر مبادا امیدواری "ماه"...نیامده است به جز "ما" کسی به یاری "ماه"
    سلام مقدمتون رو به وبلاگم کلی گرامی داشتمشما هم لینک شدید عزیز
    راستی تو یکی از نظرات خوندم که شماخادم الشهید هستید.من باب اشتایی بیشتر خواستم بگم منم همکار شمام. میشداغ عشق ودژ خون ومقاومت یادش بخیر. امسال هم اگه خدابخواد دژ خون ومقاومتم
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    من افتخار خادمی شهدا رو نداشتم...خادم الشهدا یکی از دوستان هستند که در عرصه دیگری همکاریم...
    التماس دعا
    سلام داداش

    خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی

    ...................

    با افتخار نشر میکنم

    با افتخار لینک شدی . . .
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    با افتخار لینک شدید...
    سلام
    زیباست
    ای کاش منم مثل شما ارزش انقلابمون رو میدونستم ...
    محشره

    اجازه هست نشر کنم این مطلبو ؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    صاحب اجازه اید...نظر لطف شماست...
  • ماهی کوچولو
  • سلام و مرحبا.
    بسیار زیبا نوشتید و حرف دلمان را زدید.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    ممنونم از لطفتون...
    سلام برادر انقلابی عزیز
    خدا حفظت کنه حرف دل ما را نوشتی
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    ممنون از لطفتون...
    ما افراطی ها
    پاسخ:
    پاسخ:
    ما افراطی ها....
    سلام منم همین طور
    خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم،خبرم کن
    به منم سربزن
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    با افتخار...
    با عرض سلام و خسته نباشیددرخدمتم
    با مطلب قدم اول سلوک از دیدگاه آیت الله جاودان
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون...
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • سلام همسنگر و همشهری و همکار محترم
    بابا دست مریزاد
    عجب حرف دل نابی نوشتی....
    خیلی خوشم اومد
    زدم لایک دلمو به دل نوشتت

    با اجازه میام واسه نسخه برداری البته اگه اجازه دادی
    منتظرم...

    راستی به روزم
    یا علـــــــــــــی
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام خواهرم
    صاحب اجازه...
    نظر لطفته...لایکم به لایکت!!!
    در اولین فرصت خدمت میرسم..
    سلام و خداقوت.زیباترین متنی بود که تابحال دراین زمینه خوندم با اجازتون تو وبلاگم استفاده کردم.امام اسطوره ی واقعی زندگیمه.عاشقشم.یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام..
    ممنون..نظر لطف شماست...
    ماشاء الله

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلامت باشید اخوی!
    سلام...
    احسنتم...احسنتم
    من نیز ایضا...
    ما هم...
    لبیک...
    التماس دعا
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    لبیک...
    محتاجیم...
    التماس دعا
    سلام بر شما
    با انگ هایی مثل کم سوادبودن و افراطی گری نمی توانند جلوی ما را بگیرند. ما از حضرت روح الله آموخته ایم که باید دربرابر کژی ایستاد ولو از طرف دوست نمایان باشد.
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    باید راه و رسم اشداء علی الکفار را به برخی آموخت!
    عالی بود عاشق امام ندیده....
    پاسخ:
    پاسخ:
    :)
    سلام.
    زیبا بود...
    در این روزهابرچسب باران پیش کش توهین باران میشویم ؛
    یک روز بی سواد؛
    یک روز حسود؛
    یک روز افراطی؛
    یک روز خدشه وارد می‌کنن عزت ملی مارا ولی تا به کی تحقیر شدن؟تا به کی توهین باران شدن؟تابه کی؟؟؟
    بنده موقتا موظف به تایید نظرات وبلاگ دیده بان هستم.
    ماگزینه های روی میزیم...
    یا امام نقی(ع).
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام...
    باید راه و رسم اشداء علی الکفار را به برخی آموخت!
    و همچنین رحماء بینهم را!!!
    من جنگ تحمیلی ندیده ام و تا دلتان بخواهد جنگ تحلیلی دیده ام...
    خیلی قشنگ بود این فوق العاده بود
    اما اون تاریخ رو که از اول نوشتی خیلی باحال خیلی خوسم اومد بابا حافظه !
    پاسخ:
    پاسخ:
    بگید ماشاالله!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی