سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

خبر آمدخبری در راه است...

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۸:۵۱ ب.ظ

بسم رب المهدی

السلام علیک یا صاحب العصر والزمان...آقای من این روزها بوی تو را بیشتر از هر زمان دیگری استشمام می کنم...صدای قدم هایت را بلندتر از همیشه می شنوم...می بینم که چگونه سردارت سید خراسانی منابر نور را در می نوردد و قلب ها را فتح می کند...می بینم که رئیس جمهورم کسی که او را با دعای تعجیل فرج میشناسمش چگونه در چند کیلومتری اسرائیل سخن از فتح قدس و آمدنت می زند...روزهای غریبی است...تو را من چشم در راهم شباهنگام...من به آینده امیدوارم بسیار امیدوار...به قول سید خراسانی : تا تحقق کامل وعده الهی چیزی نمانده است...

اللهم عجل لولیک الفرج............

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۱۳)

man faday sarbaze hazrate mah besham
خداقوت بده همسنگر....
پاسخ:
خدا عمرت بده دلاور...
قربونت برم من

پاسخ:

داشتیم؟؟

 

http://www.askquran.ir/gallery/index.php?n=2086

نقشه جالبیه ...
التماس دعا هم سنگر
سلام سردار جبهه جنگ نرم....الله اکبر از این قلم...خدا قوت بده هم سنگر....خییییییییییییییییلییی قشنگ بود و تکان دهنده....الحق که سربازی.........فداییییی داری سردار...
انشاا...ثابت قدم ....تا آخر خط....با ولایت.....تاااااااااااااااااا شهادت.
خداقوت بده هم سنگر جان.........

فدای اون نوشتن بشم...سرباز ماه حضرت ماه....
ع ز ی ز م.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/306711/
خیلی مخلصیم سرباز عزیزم....
پاسخ:
پاسخ: ما بیشتر سردار جان...

خ ی ل ی د و س ت د ا ر م . . . .
الهی شکرت.
پاسخ:
پاسخ: ما بیشتر...

تقدیم به بهترین کسم...عزیز دلم.
خیلی دوست دارم
سلام سرباز خسته نباشید...
شهادت...
سرباز ما فقط حرفشو میزنیم... خیلی سخته...میگن بلندترین ارتفاع برای سقوط افتادن از چشم مهدی است...افتادیم؟؟؟نیافتادیم؟؟؟ادم هر چه مسیولیتش سنگینتر خطر سقوطش بیشتر...هیچکی ندونه شما خبر داری که فقط به عشق شهادت زنده ایم و آرزویی جز ان نداریم...اما سرباز من هنوز نتونستم خودسازی کنم...ما کجاییم...25 رد کردم...اگه نشد چی... چه خاکی!!!...خیلی دعامون کن...دعامون کن ...دعامون کن... دعامون کن...دعامون کن... دعامون کن...
پاسخ:
پاسخ: سلام
از شما بعیده! نفرمایید...
گاهی شهادت با هزینه شدن معنا میشه...وقتی از خودت برای آرمانها مایه بذاری...
شما شرایطتون طوریه که خیلی راحت تر از ما فرصت این مایه و هزینه رو دارید...
محتاجیم...محتاج...خیلی محتاج
چرا آپ نمی کنی عزیزم؟
سلام
دیروز داشتم یه کتاب راجع به نشانه های آخرالزمان می خوندم به نظر می رسید خیلی از نشانه ها رو الان داریم. (الهم عجل لولیک الفرج)
خسته نباشید با این وبلاگ عالی .
فکر میکنین پسرا و دخترا چه جوری از عابر بانک پول می گیرن؟

برای یافتن جواب به وبلاگ همسفر سر بزنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی