سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

به کجا چنین شتابان؟

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

سلام

خیلی وقته نیستم ولی دیگه نتونستم تحمل کنم و هیچی نگم با اینکه هفته دیگه امتحانام شروع میشه و تو طول ترم هم که خودتون  بهتر می دونین اوضاع چطوریه؟!!!!

تو این مدت که نبودم خیلی اتفاقا افتاده... تلخ و شیرین...

شیرین مثل دومینوی قیام و بیداری اسلامی تو منطقه که به اروپا هم رسیده و تلخ هم که....

ولی همین اتفاق تلخ  هم میتونه فرصت ساز باشه اگه درست بهش نگاه بشه...

ولی وای به وقتی که چشمامونو ببندیم و به فرصت طلبها اجازه تهدید بدیم!

من تا قبل قضیه 14 خرداد و البته شب قبلش  احساس نیاز نکردم برای اینکه حرفای دلمو بزنم ولی الان میخوام  درددل کنم  و عقده گشایی!!!

      

جریان انحرافی  معرفی نمی خواد اسمش روشه : منحرفه و منحرف میکنه!! وقتی ترس داشت که کسی نمی شناختش  و الان به برکت انوار و انفاس قدسی حضرت ماه همه میشناسن این جریانو و دیگه نقاب نداره...احمدی نژاد هم اشتباه کرده که اعلام برائت نمیکنه از این فرقه ولی این به معنی حلال شدن خون رئیس جمهور که نیست!!!

همه ما ناراحتیم از این اوضاع و دلخوریم از دکتر...و این دلخوری نشونه عشق ما به اونه...نشونه اینه که نمیخوایم سقوط کنه...پس چرا نباید طوری رفتار کنیم که اجازه سوء استفاده  از این اوضاع رو به انگل ها ندیم!!!؟؟؟

تو شرایطی که از مرده آدمها سوء استفاده میشه؛ حالا میخواد ناصر حجازی اسطوره فوتبال باشه... میخواد سحابی و دخترش باشه...دیگه سوء استفاده از دلخوری ما که کاری نداره...

بیاین کمی بصیرت خودمونو بیشتر کنیم...مگه نمیگیم ما ولایت مداریم؟ خوب چشممون به آقا باشه و اقتدا کنیم...یعنی هر چه روشن تر کردن ماهیت جریان انحرافی...یعنی پرداختن به انقلاب های مردم منطقه...یعنی درگوشی به احمدی نژاد بگیم نکن جانم! دعا کنیم این دفعه هم به خیر بگذره...بیشتر از این دشمن شاد نشیم...فقط کافیه نگاه کنیم به ترکیب جمعیت حضرات تو سخنرانی ها و دیدارهای آقا...آخرین اون 14 خرداد...همونایی که بعد 9 دی جرأت سر بالا کردن نداشتن تو صف اول مسئولا خودشونو جا میدن...لبخند ژکوند تحویل میدن...انگار نه انگار که رأس فتنه بودن و هستن...بیاین نشونشون بدیم که یادمون نرفته چکارها کردن و حداقل تا این لحظه هنوز حساب دکتر از اونا جداست...خطای یک نفر به معنای بخشیدن اونها نیست...دکتر رو توبیخ می کنیم ولی یادمون هست 8ماه آشوب و حرمت شکنی رو...داداش حسین قدیانی چه قشنگ میگه:

"احمدی نژاد چه مثل حرم امام، دشمن شکن سخن بگوید، چه خادم ملت باشد، چه گاهی اذیت مان کند، چه یک مشایی داشته باشد، چه صد مشایی داشته باشد؛ اینها هیچ ارتباطی به دست ما و گریبان سران فتنه ۸۸ ندارد. خیال تان راحت! ما از پرداخت سهم شما غفلت نمی کنیم! تا همین الان هم که گاهی می توانید یک اظهار فضلی کنید، کمی بیش از اندازه صلح و صفا و آشتی و رافت و مهر نظام شامل حال شما شده. ما اگر هم به کسی می گوییم کار بد نکن، به این خاطر است که دوست نداریم به سرنوشت امروز شما دچار شود."

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی