سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

مگه تا حالا کجا بودید؟!!

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ

                          

اخیرا که بحث انتخابات مجلس نهم داغ شده دوستان یکی یکی اظهار فضل می کنند  و بازار من می آیم...فلانی نیاید...فلانی بیاید...من نخواهم آمد...حسابی گرم است!!!

ملت منتظرند که آقایان یکبار دیگر با حضور سبزشان!! دلگرمشان کنند!!!!

یکی نیست بگوید آقای خاکستری مگر شما نبودید که سال 88 گفتید ای داد ای هوار تقلب شد!!! همین نظام و همین وزارت کشور مجری انتخابات بودندها!!! خدایی نکرده دوباره که نمیخواهید بگویید انتخابات ناسالم است! دوستان، کمیته صیانت از آرایی، چیزی نمی خواهند؟ ما نگران رای های شماییم! می ترسیم دوباره دست از پا درازتر به پستو برگردید و به جایتان جلبک سبز شود!!!!

                             

دل آدم از این می سوزد که اصولگرا و اصلاح طلب و فتنه گر و حضرات روزه ی سکوت گرفته  می گویند اصلاح طلبان باید به صحنه برگردند تا تنور انتخابات  گرم شود!!! این وسط هم معدن بصیرت فرموده اند من حاضرم  اسمم در لیست اصلاح طلبان باشد به غیر از مشارکت و مجاهدین!!! چشم حسودشان کور چقدر فهم و کمالات دارند حضرت آقا!!!

یکی نیست بگوید: ببخشید مگر در این دو سالی که از آخرین انتخابات می گذرد  اصلاح طلبان کجا بوده اند که الان می خواهند برگردند؟ اصلاح طلبان که هم در مجلس هستند هم در مجمع تشخیص، هم در شورای انقلاب فرهنگی و هم هرجای دیگری که فکرش را بکنید!!!

ولی اگر منظور فتنه گران و ریز جلبک ها هستند- که بله- آنها اصلا مگر هنوز حیات سیاسی هم دارند؟ خوب البته به لطف قوه قضاییه محترم و جریان انحرافی و بعضی دوستان، این سران فتنه  آنقدر پررو هستند که اتفاقات دوسال پیش را به روی مبارک هم نیاورند!!!تازه طلبکار هم هستند و برای بازگشت شرط هم می گذارند!!چقدر بگوییم نظام سعه صدر دارد قبول! جذب حداکثری قبول!دفع حداقلی هم قبول! یعنی هنوز آشوبگران عاشورا و سرانشان فساد فی الارضشان محرز نشده برای دفع از نظام!!! عوام که طردشان کردند در  حماسه 9 دی ولی گویا خواص هنوز خواب خرگوشی شان تمام نشده! عکس یادگاری می گیرند با فتنه گران! به ملاقات سرانشان می روند! همین است که عده ای می گویند این دعواهای سیاسی فقط برای سرگرم کردن مردم است اینها همه دستشان در یک کاسه است!!!

آنقدر هرچه کردند به روی خود نیاوردید که امروز روز ، رفیق گرمابه و گلستان جرج سوروس که به گفته خود ولایت فقیه را قبول ندارد می گوید ما در فتنه 88 کاره ای نبودیم! زندانیان را آزاد کنید تا به صحنه بیایم!!!

باید به حالت گریست ای مرد خاکستری اصلاحات!!! ایران ما نیازی به شما ندارد... خون 300هزار شهید امضا کرده سرافرازی این مرز و بوم را...نه تو منجی این سرزمینی و نه حماسه سازان 9دی به تو و  دوستانت اجازه می دهند این نظام مقدس را با حضورتان آلوده کنید! جای شما اینجا نیست  حرمت شکنان عاشورا...شمایی که روزی گفتید حتی امام زمان را هم می توان استیضاح کرد...شما دیگر در قلوب کهکشانی ملت حماسه ساز ایران جایی ندارید...آیا نخوانده اید حدیث مردمی که در شرق مدینه اند و  انقلاب می کنند و اسلحه از دستشان نمی افتد تا پرچم اسلام را به امام زمانشان بسپارند؟

                        

این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی است... تا امروز حفاظت شده بعد از این هم به فضل خدا سربلندتر از همیشه، سرافراز و استوار و پیروز خواهد ماند...و ما بر آن عهد که بستیم نشستیم...اجازه نخواهیم داد این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد...

                               

 تا ظهور خورشید دست از آرمان هایمان برنمی داریم...بشنوید و بدانید که ما سربازان حضرت ماه هستیم، ماه نورش را از خورشید می گیرد...

                      

طلوع خورشید نزدیک است...جهان خیره نورش است...بیداری اسلامی را ببینید...دومینوی انتقام آغاز شده است...

آیتی بهتر از این می خواهید؟!

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۲)

  • صابر موسوی
  • این انقلاب وقتی به دست نا اهلان و نا محرمان افتاد که احمدی نژاد شد رییس جمهورش لیاقت شما همین احمدی نژاده و مشایی و همه ی زاییده هاشون تو جریان انحرافی
    امثال دکتر خاتمی از سرتون هم زیادن


    ممنون از اینکه اومدید و نظر خودتون رو گفتین.
    شما آزادید هر جور می خواید فکر کنید.من قصد دفاع از کسی رو ندارم.هیچ کسی رو هم معصوم نمی دونم.اما فتنه و انحراف رو اگر در منش متفاوت بدونم ولی در مقصد و هدف یکی میدونم.دو روی یک سکه اند و انقلاب هنوز به دست نامحرمان نیفتاده.تا سید علی هست ما هستیم و تا ما هستیم هیج کس حق مصادره انقلاب رو نخواهد داشت.
    امیدوارم دیگه چهره کریه اینا رو در نظام نبینیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی