سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

آخرین پست 91...

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بسم رب الشهدا والصدیقین...

آخرین پست سال91...

این روز آخری نمی دونم چرا اینجوری شدم؟! یه حسی مثل خوره افتاده به جونم که هرکاری می کنم درست نمیشه که نمیشه...حس تردید و دودلی...خیلی سخته که آدم اسیر حس های مختلفی بشه که نتونه تشخیص بده که امتحان الهیه؟ وسوسه و خطوات شیطانیه؟ اصلا طبیعیه این حس و حال؟ من که نفهمیدم و هیچکس هم نتونست کمکم کنه...

فقط خدا...خدایی که لا مکان و لا زمانست اما به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزویت گسترده و به قدر ایمانت کارگشا...

حالا تکلیف من و این ایمان دست و پا شکسته چیه؟

بدجوری دلم هوای مشهد و کرده...

سه جا هست که نماز خوندن توش خیلی بهم حال خوشی داد...مسجدالنبی که هنوز هم گاهی نسیمش رو احساس میکنم...مصلای حرم عبدالعظیم حسنی و مشهدالرضا...

بدجوری دلم هوای مشهد و کرده...

بازم شارژ تموم کردم...تخلیه انرژی شدم...امروز فهمیدم که خدا هر سال همین موقع ها یه عده رو مامور میکنه به من تلنگر بزنن!!! شرمنده ی خدام که انقدر بنده فراموشکاری ام...

بدجوری دلم هوای مشهد و کرده...

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ ...

دلم گرفته و کم مانده تکه تکه شود، شبیه منطقه ای که هنوز مین دارد! دوباره سفره عید از نبودنت پر است...قبول نیست مگر انتظار سین دارد؟!

اللهم عجل لولیک الفرج...

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۶)

سرباز، فاطمیه است چرا دست به قلم نشدی؟؟؟...

............الهی بشکند دست مغیره........

......میان کوچه ها بی مادرم کرد.....


اندکی صبر...باید انرژی جمع کرد برای نوشتن دردهای بین در و دیوار...برای میخ گداخته...برای کبودی یاس...
  • خیلی دور...خیلی نزدیک...
  • رسم و آیین هایمان بهانه ای است برای یاد کردن عزیزانمان ...
    نوروز باستانی بر شما عزیز دل مبارک...

    ومن باور دارم:
    دلتنگی هم گاهی نعمتی است
    برای اینکه بفهمی چه کسی نیست...

    اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام سرباز حضرت ماه
    تبریک میگم سال نو به شما بسیجان مخلص..
    انشاا... سال خوبی داشته باشید
    توفیقاتتون روز افزون


    سلام.سال نو مبارک...انشالله سال خوبی برای شما و همه مردم ایران باشه...
    سربازای حضرت ماه همه باید امتحان بشن
    توجبهه فقط بچه های عاشق به شهادت میرسن.
    تودنیای مجازی هم همینطور باید راه گم نکنی....
    امام خامنه ای سربازاشون دعا میکنن...
    خدا نکنه سرباز اصلا منظوری نداشتم
    حال من از تو بدتره....با بعضی نوشته های شما آروم میشم.
    منم چند روز داغونم چندتا اتفاق ناجور افتاده برام که فقط ی دعای کمیل با صدای حاجی انصاریان میتونه آزادم کنه...
    یکی از بچه ها به من میگه بد جور خدا داره امتحانت میکنه ولی فقط صبر صبر صبر....همه چیو درست خواهد کرد
    سلام خداقوت سرباز حضرت ماه
    توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل توکل........
    از شما بعیده قویتر کن خودتو.
    بسپار دست امام رضا


    مگه من آدم نیستم یاس کبود؟!
    آره فقط توکل...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی