سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

مردی از جنس مردم، خسته نباشی...

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

دکتر جان سلام...

الان نزدیک سه ساعت است که بار سنگین ریاست جمهوری یا به قول خودت خادمی جمهور را به منتخب بعد از خودت سپرده ای...خسته نباشی...

تو اولین تجربه من در مشارکت در نظامم هستی...اولین رأی من در جشن تکلیف سیاسی ام...اولین رأی مثل اولین نماز سن تکلیف می ماند...خاطره اش همیشه با آدم خواهد بود...

تویی که خیلی اولین ها را به نام خودت ثبت کردی...مثل همان اولین رأی من!

یادم است تمام نذر و نیازهایی که برای بودنت داشتند این مردم...

دکتر این هشت سال غم و شادی داشتیم، اما، شادی هایش را بیشتر یادم مانده...همان اولین های دوست داشتنی...

هسته ای شدنمان... فضایی شدنمان...پیشرفت های علمی و پزشکی...دارو های نوترکیب...سلول های بنیادی...

هدفمندی یارانه ها ... مهر ماندگارت...ساده زیستی ات...با مردم و در کنار مردم بودنت...

و.....

دلم برایت از همان 24 خرداد تنگ شد و امروز خیلی بیشتر...

دلم برای دولت نهم و دهم تنگ می شود...برای همت و تلاش جهادی تان...

دلم تنگ می شود برای دفاعت از مظلوم و فریاد زدن سخن حق در جهان!

دلم تنگ می شود برای ذکر فرج خواندنت اول هر سخنی...

دلم تنگ می شود برایت ای بهترین ناصر رزمندگان مقاومت!وقتی که رعشه انداختی به تن اسرائیل در چند کیلومتری شان در مرز لبنان با فریادت که رفتنی هستند این ظالمان...

دلم برای مظلومیتت هم تنگ می شود...وقتی که مستند تلاش هشت ساله ات هم بعد از نیمه شب از صدا و سیما روی آنتن می رود...

دلم برایت تنگ می شود دکتر احمدی نژاد، مردی از جنس مردم...

خدانگهدارت و اجرت با خودش که همیشه همراهش می نامی...

 
پ.ن:
به رسم ادب و به تبعیت از حرف ولی وظیفه داریم از دولت جدید حمایت کنیم و فرصت دهیم برای کار و تلاششان...لازمه ی تلاش، البته داشتن تیم قوی و عملیاتی ست...الان که پ.ن رو می نویسم دو، سه ساعتی هست که فهرست پیشنهادی اعلام شده و یادم آمده به وعده های انتخاباتی! استفاده از افراد متخصص و بازگشت افراد کاردان به جای اصلی خود! خدا را شاکرم که دارم معنی بازگشت افراد متخصص را می آموزم...به نظرم تخصص در سال ۹۲ با تخصص دهه ۷۰ خیلی فرق کرده چون که ما در دهه پیشرفت و عدالتیم...میانگین سنی و تحصیلات و نگاهی به سوابق آقایان کمی تأمل برانگیز است....اما ما هنوز به دولت تدبیر و امید، امیدواریم...
دلم برای شکسته شدن حلقه ی بسته ی مدیریتی در دوران احمدی نژاد خیلی بیشتر از پیش تنگ شده!

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۲)

سلام...
دکتر احمدی نژاد خیلی زحمت کشیدند و جای سپاس و قدر دانی دارند...
ولی ضربات سنگینی هم زدند...و دل خیلی ها رو شکستن و سوزاندن
وقتی میبینماش یاد این بیت میفتم:
ما ز یاران چشم یاری داشتیم...خود غلط بود آنچه میپنداشتیم...
سر این خواستید بحث کنیم و حرف بزنیم بگویید تا بیشتر توضیح دهم...
البته قطعا خودتان میدانید خیلی هایش را...
...
در مورد کابینه دکتر روحانی هم...درسته بعضی هایشان اصلا به درد وزارت نمیخورند و...
فقط یک چیز که من اطلاع دقیقی دارم بخاطر کار و...ام
وقتی آقای روحانی(البته کارگروهشان)با خیلی از افراد صحبت میکنند و آنها نمی پذیرند..به مجبور باید از این افراد استفاده شود
برای مثال:
وقتی با مهندس فتاح برای وزارت نیرو صحبت میشود و ایشان قبول نمیکنند
باید چ کار کند آقای روحانی؟؟
خیلی حرفها هست که نمیشود زد...
من هم خیلی از افراد این کابینه را قبول ندارم و مطمئن ام رای نمی آورند مثل:
آقایان زنگه..ربیعی...میلی
التماس دعا
یاعلی مددی
سلام دوستان عزیز
خسته نباشید و عبادات و طاعات شما به درگاه ایزدی مورد قبول باشد.
شبکه وهابی کلمه:امام بخاری و امام مسلم باید محاکمه شوند + عکس
http://wahhabinews.blogfa.com/post/36
در رابطه به اینکه توهین کنندگان به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم
و همسران ایشان باید محاکمه شوند و ما در این پست اهانت کنندگان اصلی را آورده ایم.
مطلب جدیدی است که کار کرده ام.
با تشکر حبیب هادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی