سوره تماشا

سوره تماشا

"سوره تماشا" در 88 تلخ و شیرین متولد شد...
نامی که وام گرفته ام آن را از شعر "سهراب سپهری" و
همینطور سوره ای که هرگاه دلتنگ می شوم مرهمی ست بر زخم های دلم...
عقیده ام این است که از آغاز خلقت تا به امروز هر یک از ما وظیفه ای داریم و تکلیفی...
و تکلیف بالاتر از وظیفه است...
و آرزویم این است که فرزند زمان خویش باشم
و حالا که در سال های پر حادثه نبوده ام...
و از حضور در حماسه های سرخ دین و میهنم بی نصیب...
حداقل زمینه ساز آینده سبز موعود باشم...

تا ظهور خورشید سرباز حضرت ماه هستیم...
لبیک یا خامنه ای...

"ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین..."

ادْخُلُوهَا بِسَلاَمٍ آمِنِینَ ...

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ

بسم رب الحسـیــــــن(ع) 

"هرگز برای امام خویش تکلیف معین نمی کنم، که تکلیف خود را از حسین می پرسم. و من حسین را نه فقط برای خلافت، که برای هدایت می خواهم. و من.. حسین را برای دنیای خویش نمی خواهم، که دنیای خود را برای حسین می خواهم. آیا بعد از حسین کسی را می شناسی که من جانم را فدایش کنم؟"

نامیرا.صفحه 302.صادق کرمیار...

درست وقتی که نیازش داشتیم از راه رسید...مُحرَّم، مَرهم و مَحرم این روزهای ما...

ارض و سماء سیاهپوش ارباب شده اند...

پرچم های عزا برافراشته و علم ها استوار...

انقلاب رنگ سیاه، علیه تمام نامردمی ها...علیه استکبار...

استکبارستیزی جزو ژن ماست...

کیست که نشناسد بال سرخ ما را...

"آیا بعد از حسین کسی را می شناسی که من جانم را فدایش کنم؟"

آری...می شناسم...تنها لایقان سر - بازی را می شناسم...

کجاست فرزند آیه های روشن و روان؟

کجاست منتقم خون شهید کربلا؟

ماه نورش را از خورشید می گیرد...

جقدر دلتنگت بودم...

...

علم و پرچم، برافراشته، به حرمت ارباب...

چقدر نیازت داشتیم ارباب...

درست به موقع آمدی...

باز این چه شورش است که در خلق عالم است؟

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است؟

و فدینــــــــــــــاه بذبح عظـیـــــــم...

...

شعرِ شعور ما بر در و دیوار شهر است...

 داربست های عزای ارباب، بیلبوردهای "صداقت اُموی " ماست...

...

مرگ بر یزید و شمر و ابن سعد...

استکبارستیزی جزو ژن ماست...

سال ما، ســـــــــــــال حمــــــــــــــــــــاسه است...

...

روزهای انقلاب است....

انقلاب رنگ سیاه، علیه زشتی، پلشتی و نامردمی...

هیهات منا الذلّة...

  • سرباز حضرت ماه

نظرات (۴)

سلام
ایام تسلیت
دلم میخواهد ببینم آقایان (مذاکره کننده)غیرتی میشن تواین وضعیت علنی برن حمایت از ناموس اهل بیت یانه؟
بلکه خود شعارغیرت شیعی بشود
امیدوارم این آرزومستجاب ششود
داربست های عزای ارباب، بیلبوردهای "صداقت اُموی " ماست...
زیبا بود .
امسال سال حماسه هست حماسه ای که اولش24خرداد بود تا مردم نشان دهند جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرا مردم نیست امتدادش 13 آبان بود تا نشان مردم دهند برسر ناموسشان مرگ بر آمریکا با کسی تعارف ندارند حتی اگه آن شخص استوانه ترک خورده باشد ...
استکبار ستیزی جزو ژن ماست .
سلام...
محرم....
و آری هیهات...
آری
التماس دعا
یاعلی مددی
هیهات ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی